RPGSHOP - karty pre-paid, WYD Global, Silkroad e-Pin, Acclaim Coins, Kal Cash

E-mail:

Hasło:


Zapomniałeś hasło?

Nie jesteś jeszcze naszym użytkownikiem?


Aion: The Tower of Eternity

Aion: The Tower of Eternity









  • Deweloper i wydawca: NCSOFT
  • Oficjalna strona: http://uk.aiononline.com/
  • Rejestracja: [ Zarejestruj się ]
  • Download: [ Pobierz Grę ]
  • Waga instalki: 7,0 Gb + patche


  • Wymagania:

    Minimalne: Windows XP SP2 / 2.8GHz CPU / 1 GB Pamięci Ram / NVIDIA 5900 Ultra 128MB RAM or ATI Radeon x700 128MB RAM / 15GB wolnego miejsca na dysku / DirectX 9.0c / Broadband Internet connection
    Zalecane: Microsoft Windows XP SP2 Vista / 2 GB Pamięci Ram / NVIDIA 6800 256MB RAM or ATI Radeon x800 256MB / 15 GB wolnego miejsca na dysku / DirectX 9.0c / Broadband Internet connection

    NCSoft stworzył wiele znanych MMO takich jak Guild Wars czy też Lineage II. Tym razem znowu trafiamy do świata fantasy. Aion jest pierwszą grą MMO bazującą na silniku CryEngine. To właśnie dzięki niemu możemy cieszyć się wspaniałą grafiką otaczającą świat w którym przyjdzie nam się zmierzyć z setkami wrogów. Nasi przeciwnicy nie będą jedynie sterowani przez komputer, do walki przyjdzie nam stanąć z żywym przeciwnikiem. Do wyboru mamy dwie rasy: Elyos oraz Asmodian. W grze występuje też trzecia rasa Balaur, która ma być równowagą pomiędzy wcześniej wspomnianymi rasami. Gra oferuje nam doświadczenia PvE, PvP, Mass PvP jak i PvPvE. Tak, tutaj nie ma błedu. Jedną z promowanych rozgrywek (Player vs Player vs Environment) ma być walka przeciwko żywemu przeciwnikowi jak i temu który sterowany jest przez sztuczną inteligencję. Nie zabraknie oczywiście wielu zadań, zdobywania złota, doświadczenia czy też rozwijania jednej z wielu profesji.


    Aby zacząć grać musimy wcześniej się zarejestrować, aktywować cd-key oraz wybrać formę płatności (karta kredytowa, paypal czy timecard). Po tych wszystkich czynnościach możemy przystąpić do rozpoczęcia naszej przygody. Menu jest dość proste i raczej nie ma możliwości aby ktoś się w tym pogubił. Po wybraniu jednej z dwóch dostępnych ras oraz określeniu jaką będziemy grać profesją, przywita nas bardzo rozbudowany kreator tworzenia postaci. I chociaż nie ma tutaj klasycznego podziału na ludzi, elfy czy też krasnoludy, to dzięki edytorowi postaci możemy stworzyć praktycznie wszystko to, na co pozwoli nam wyobraźnia. Warto pamiętać, że wszystkie klasy są odbiciami tych samych po drugiej stronie. Dzięki temu podczas pvp mamy równe szanse z wrogiem. Na wstępie mamy do wyboru cztery klasy: Warrior, Priest, Scout oraz Mage. Jednak na 10 poziomie doświadczenia otrzymamy misję gdzie wybierzemy jaką ścieżką będziemy dalej się kierowali. W przypadku Warriora będzie to Templar (tank) oraz Gladiator (mdps), Priest dzieli się na Chantera (support heal) oraz Clerica (healer), Scout oferuje nam Rangera (rdps) oraz Assasina (mdps), Mage za to pozwoli nam wcielić się w Sorcerera (rdps, support) lub Spiritmastera (support, rdps i pet). Każda klasa ma coś do zaoferowania, umiejętności są bardzo fajnie animowane i tylko od nas zależy czy chcemy być postacią która będzie wstanie przyjąć na tarcze tysiące uderzeń czy może schować się w cieniu i zaatakować wroga sztyletem w plecy!



    Świat gry jest wielki. Każda z ras ma swoją "wyspę". Przemierzamy w grze wiele lokalizacji takich jak pustynie, lasy, jaskinie i wiele innych. Podróże między światami są ograniczone. Asmodianie mogą dostać się do lokalizacji Elyos dzięki szczeliną (Rifts). O określonych godzinach i w losowych miejscach otwierają się wymiary dzięki którym możemy przeskoczyć do wrogiej frakcji aby wykonać jakiś quest czy po prostu zabić paru nieprzyjaciół. Oprócz tego jest jeszcze jeden świat gdzie mogą się dostać obydwie strony już od 25 poziomu. Jest to Abyss, czyli krainy zamieszkiwane przez Balaurów. Walczyć można wszędzie, nawet w powietrzu! Podróżowanie opiera się na bieganiu, lataniu, teleportacji. Jak na razie nie ma jeszcze wierzchowców, ale z tym nie ma problemu. Latać możemy w wyznaczonych miejscach oraz w całym Abyss. Czas lotu zależy od naszych skrzydeł, mikstur i innych wspomagaczy. W trakcie latania możemy używać umiejętności, tak więc w Abyss wiele walk odbywa się w powietrzu, i są to bardzo emocjonujące potyczki. W każdej lokalizacji jest jeszcze parę pomniejszych także nie można liczyć na nudę.



    Autorzy gry postawili duży nacisk na profesje. Do wyboru mamy: Armorsmith (tworzenie zbroi), Weaposmith (tworzenie broni), Alchemy (tworzenie różnych eliksirów), Workmanship (tworzenie broni i biżuterii), Tailoring (tworzenie zbroi), Cooking (gotowanie). Wybór jest na prawdę spory, a każda profesja bardzo się przydaje. Dzięki nim, możemy stworzyć nowy pancerz, miecz, naszyjnik lub też posiłek wzmacniający naszą siłę. Jeśli już o przedmiotach mowa to warto wspomnieć chyba o tym, że jest ich masa! Są zwykłe przedmioty, rzadziej spotykane skończywszy na elitarnych. Przedmioty możemy znaleźć, kupić, wymienić za punkty (Abyss points), czy też zrobić coś swojego. W grze znajdziemy tarcze, miecze, laski, orby, łuki, lance, pancerze, buty, nakrycia głowy, naszyjniki, pierścienie i wiele innych. Oprócz tego występuje zbieractwo. Możemy zbierać różne rodzaje materiałów które przydają się przy craftowaniu.

    Nieodzownym elementem każdej gry MMO jest waluta, w tej grze mamy do czynienia z Kinah. Pieniądze wydamy na podróżowanie, wykupienie nowych umiejętności, przywrócenie pełni sił po śmierci czy też na polepszenie naszego ekwipunku. Pieniądze zdobywamy dzięki wykonywaniu questów, sprzedaży przedmiotów czy też z niektórych potworów.




    System walki wiele nie różni się od innych gier takich jak Lineage, Cabal. Wybieramy cel, odpowiednio się ustawiamy i wybieramy właściwe umiejętności. Dodatkami wartymi uwagi są stygmy oraz chain skills. Stygmy są to kamienie które dają nam dodatkowe umiejętności, może to być jakiś specjalny atak, leczenie czy też buff. To właśnie dzięki nim możemy zaskoczyć przeciwnika. Jest ich dość sporo, niektóre z nich możemy kupić a inne znajdziemy. Można używać ograniczonej ilości stygmatów dzięki czemu odpowiedni ich wybór może zapewnić nam przewagę nad wrogą postacią. Chain skille przypominają trochę system combo. Odpalając jedną umiejętność odblokujemy drugą. Niektóre z nich wcale nie muszą zadziałać (tak jak ich możliwość odpalenia może być uwarunkowane procetnowo).




    Walki są dynamiczne, często atak z zaskoczenia ma decydujący wpływ na losy potyczki. Oprócz walk pvp, mamy też ataki na fortece w Abyss, rajdy gdzie walczą dwie przeciwne drużyny konkurując między sobą a ich celem jest zabicie bossa z instancji oraz zdobycie jak największej ilości punktów, nie zabraknie też instancji gdzie na końcu czeka silny boss. Walki najczęściej są dynamiczne, można walczyć na ziemi lub też w powietrzu. Dzięki pięknym animacją umiejętności oraz zróżnicowaniu postaci każda potyczka jest ekscytująca. Nasze postacie mogą osiągnąć jak na razie 50 poziom. Oprócz zabijania potworów mamy też questy oraz campaing questy. Zadania najczęściej opierają się na zabiciu danej ilości przeciwników, potworów, znalezieniu jakiegoś przedmiotu, rozmowie, bieganiu. Są też zadania grupowe gdzie trzeba zebrać się w drużynę aby wykonać jakąś misję typu zabicie paru elit. Dodatkowo pojawiają się zadania typu [spy]. Są one połączone z systemem riftu gdzie musimy udać się do wrogiej frakcji aby z kimś porozmawiać, kogoś zabić lub po postu bawić się w szpiega.Tak jak zwykłe zadania można ignorować tak zadania z kampanii są kluczowe dla posunięcia fabuły i trzeba je wcześniej czy później wykonać. To właśnie dzięki nim poznamy system gry, odblokujemy latanie, używanie stygmatów czy też dostęp do nowych lokalizacji. Poprzez walkę z przeciwnikiem w Abyss możemy piąć się w rankingu graczy oraz zdobywamy stopnie wojskowe, zaczynając jako żołnierz a kończąc jako generał. W grze zamiast gildii są legiony, ale różnica opiera się tylko w nazewnictwie. Warto grać w zorganizowanej gildii aby móc wykonać trudniejsze zadania czy też umówić się na zdobycie fortecy. Komunikacja w grze odbywa się za pomocą czatu. Jest on przejrzysty a co najważniejsze możemy go do woli konfigurować tak aby każda zakładka odpowiadała naszym wymaganiom. W grze występują też tytuły. Dostajemy je za wykonanie questów. Tytuł to nie tylko prestiż, ale i dodatkowe statystyki! Warto szukać misji z tytułami aby dostać bonusy do życia, siły i innych atrybutów. W grze oprócz paska życia i many jest też pasek DP (divine power). DP zdobywamy dzięki walce. Po każdym zabitym przeciwniku dostajemy określoną ilość mocy. Dzięki niej można użyć specjalnych umiejętności, które są bardzo potężne i nie raz mogą zadecydować o tym czy wygramy czy też uda nam się uciec przed niemal pewną porażką. DP ma też wpływ na sukces w craftowaniu.


    Właśnie otrzymałem informację na Ventrilo, że wroga gildia atakuje fortecę przejętą przez mój legion, dlatego też muszę kończyć! Ty też nie czekaj i przyłącz się do walki po jednej ze stron konfliktu!

    Główne elementy gry:

  • Rozbudowany kreator postaci
  • System PvP, Mass PvP, PvE oraz PvPvE
  • Latanie
  • System stygm, chain skills oraz Divine Power
  • Rozbudowany crafting

  • Autor: JuraS



    Twój koszyk: 0 produktów
    Całkowita kwota: 0.00 zł
    Zapłać SMS-em Darmowy serwer TeamSpeak3 Recenzje gier Video Recenzje gier Słownik gracza Instrukcje aktywacji kodów Polecane strony Reklamuj nas Art of MMO - MMOzin