RPGSHOP - karty pre-paid, WYD Global, Silkroad e-Pin, Acclaim Coins, Kal Cash

E-mail:

Hasło:


Zapomniałeś hasło?

Nie jesteś jeszcze naszym użytkownikiem?

Kontynuuj

FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


  • Zapłaciłem dziś za moje zamówienie, kiedy zostanie ono zrealizowane?


  • Kupiłem, minęło kilka dni i wciąż nie mam kodu, dlaczego?


  • Czy jest to bezpieczne? Czy RPG Shop jest pewnym sprzedającym?


  • Coś jest nie tak z moim zamówieniem, gdzie szukać pomocy?


  • Czy muszę płacić za złożone zamówienie? nie mam w tej chwili pieniędzy.


  • Czy mogę zapłacić za zamówienie które złożyłem 3 tygodnie temu?


  • W jakim czasie powinienem dokonać wpłaty?


  • Otrzymałem kod który nie działa, wpisuje i otrzymuje komunikat że kod jest błędny, co mam zrobić?


  • Czy mogę dostarczyć dowód wpłaty aby przyspieszyć realizację zamówienia?


  • Czy mogę otrzymać kod na numer gadu-gadu ?


  • Zapomniałem wpisać w tytule przelewu numer zamówienia, co teraz?


  • Otrzymałem kod ale nie wiem co z nim zrobić ? gdzie i jak mam go wprowadzić?




  • Zapłaciłem dziś za moje zamówienie, kiedy zostanie ono zrealizowane?

    Zamówiony przez Ciebie kod otrzymasz gdy Twoje pieniądze znajdą się na naszym koncie a wszystko zależy od tego gdzie za zamówienie zapłaciłeś:
  • w przypadku "płatności online" z banków internetowych kody wysyłane są automatycznie i najczęściej czas realizacji to 5 minut (maksymalnie 24h),
  • w przypadku tradycyjnego przelewu z banku do 24h (w dni robocze)
  • w przypadku sklepu "moje rachunki" 2-3 dni robocze,
  • w przypadku sklepu "żabka" 2-3 dni robocze,
  • w przypadku poczty polskiej - 3 dni robocze,


  • Kupiłem, minęło kilka dni i wciąż nie mam kodu, dlaczego?

    Pamiętaj o tym że przelew musi dotrzeć na konto sklepu, a w przeciwieństwie do sklepów banki nie pracują w weekendy i święta. Pracownicy sklepu też są tylko ludźmi i czasami należy im się kilka godzin snu :)


    Czy jest to bezpieczne? Czy RPG Shop jest pewnym sprzedającym?

    Jeśli zapłaciłeś za swoje zamówienie na pewno je otrzymasz, co do tego nie ma żadnych wątpliwości.

    Coś jest nie tak z moim zamówieniem, gdzie szukać pomocy?

    Najszybsze i najdokładniejsze informacje uzyskasz bezpośrednio od pracowników pod adresem mail: sklep@rpgshop.com.pl Pamiętaj aby w mailu przedstawić się oraz dokładnie opisać problem.

    Czy muszę płacić za złożone zamówienie ? nie mam w tej chwili pieniędzy.

    Za złożone zamówienie nie trzeba dokonywać wpłaty, zostanie ono uznane za anulowane po 2 tygodniach od jego złożenia. Nie ma żadnych konsekwencji za brak opłaty.

    Czy mogę zapłacić za zamówienie które złożyłem 3 tygodnie temu?

    Niestety nie. Zamówienia są ważne dwa tygodnie i w tym okresie wpłata powinna do nas dotrzeć, w przeciwnym wypadku zamówienie jest uznane za anulowane. Należy wówczas złożyć nowe zamówienie i następnie dokonać wpłaty w czasie nie dłuższym niż 2 tygodnie.

    W jakim czasie powinienem dokonać wpłaty?

    Wpłata powinna być dokonana w ciągu 2 tygodni od złożenia zamówienia.

    Otrzymałem kod który nie działa, wpisuje i otrzymuje komunikat że kod jest błędny, co mam zrobić?

    Upewnij się że wprowadzasz poprawnie kod, najlepiej skopiuj go metodą "ctrl+c" i wklej metodą "ctrl+v". Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z nami, opisz nam dokładnie problem, podaj kod który jest błędny. W ciągu maksymalnie 24h od otrzymania takiej wiadomości kod zostanie przez nas sprawdzony i udzielimy odpowiedzi.

    Czy mogę dostarczyć dowód wpłaty aby przyspieszyć realizację zamówienia?

    Niestety nie, oferujemy wiele wygodnych i szybkich płatności online dzięki którym wpłata dociera natychmiast. Nie wysyłamy kodów na podstawie dowodu wpłaty.

    Czy mogę otrzymać kod na numer gadu-gadu?

    Niestety nie, z uwagi na bezpieczeństwo nie wysyłamy kodów poprzez komunikator gadu-gadu. Kod otrzymasz mailem. Kod możesz także sprawdzić na naszej stronie po wejściu w "Moje konto" a następnie w jedno z poprzednich zamówień.

    Zapomniałem wpisać w tytule przelewu numer zamówienia, co teraz?

    Jeśli inne dane się zgadzają tak jak nazwisko, imię, adres zamieszkania - są takie same jak te które zostały podane przy rejestracji w naszym sklepie to nie będzie problemu z realizacją zamówienia. W przeciwnym przypadku proszę dostarczyć dowód wpłaty na mail z informacją o takowym błędzie.

    Otrzymałem kod ale nie wiem co z nim zrobić? gdzie i jak mam go wprowadzić?

    W każdej grze przygotowaliśmy instrukcje która ma na celu pomóc przy aktywacji kodu. Wszystkie instrukcje znajdziesz w jednym miejscu, pod adresem - www.rpgshop.com.pl/instrukcje.php, jeśli mimo wszystko pojawiają Ci się dodatkowe pytania napisz do nas, postaramy się pomóc.

    Masz inne pytanie? Napisz !


    Twój koszyk: 0 produktów
    Całkowita kwota: 0.00 zł
    Zapłać SMS-em Darmowy serwer TeamSpeak3 Recenzje gier Video Recenzje gier Słownik gracza Instrukcje aktywacji kodów Polecane strony Reklamuj nas Art of MMO - MMOzin